Няма продукти в количката Ви!
Продукти Актуализиране на количката
Shop Menu
Pin It

 

Като цяло, е препоръчително да се основавате диета си на риба, пилешко, крехко червено месо, нискомаслени млечни продукти, пълнозърнестите храни или високо съдържание на фибри, пресни плодове, зеленчуци, бобови растения и и само от време на време да се ядат мазни, пържени или захарни продукти.

Трябва да знаете, че някои храни могат да предизвикат изостряне на ревматоиден артрит, но не винаги е задължително. Някои проучвания показват, че макар да е вероятно да се дължи на храната, малък процент от пациентите са засегнати. Обичайно виновници се считат семейните храни като (картофи, домати, патладжан) и различни чушки и ароматите от пипер (червен пипер или лют), и други храни. Въпреки това, повечето хора с артрит не е нужно да се избегне отделните храни.

Много пациенти с артрит мислят, че цитрусовите плодове и доматите са причина за възпалението на ставите. плодовите киселини са много по-слаби от тези, на стомашните киселини, така че те успяват и неутрализират. Не е потвърдено да има доказателство, че ако се избягват тези храни ще помогнете на пациент с ревматоиден артрит.

Храните трябва да се консумират с фибри и нишесте за да намалим захарта,и така храната ще е по здравословна?

Да, защото въглехидратите са основните източници на енергия. Те се намират в нишестени продукти -Като хляб, зърнени култури, ориз, паста и картофи и захар. Скорбяла също съдържа влакна и някои съществени елементи, необходими за доброто здраве, като калций, желязо и витамин В комплекс. Захарта съдържа само калории и малко хранителна стойност. Пълнозърнести храни, хляб, ориз и макаронени изделия е добър избор, тъй като съдържат повече фибри, отколкото другите сортове. Всички бобови растения също са добри източници на фибри. Консумирането на храни с високо съдържание на фибри поддържат чувството за ситост за по-дълго време и спомагат за поддържане на добра функция на червата.

Колко протеин трябва да съдържат?

Протеините помагат да се поддържа правилното функциониране на мускулите и други тъкани в организма. Повечето хора само две богати на хранителни дажби всеки ден протеини, млечни и зърнени храни, чай или кафе. Храни с протеини са млечни продукти, яйца, фасул, бобови растения, ядки, риба, птици и месо. Изборът млечни продукти с ниско съдържание на мазнини, е отличен начин да се избегнат ненужни калории и наситени мазнини.

Трябва ли да ядем ненаситени вместо наситени мазнини?

Обикновено да, изключение разбира се са транс мазнини , въпреки ненаситеноста са лоши,в диетата (транс мазнините, получени от хидрогенирани растителни масла). Мазнините съществуват в различни форми, някои са по-полезни за вашето здраве, отколкото други. Затова е важно да се знае какъв вид мазнини, консумирате. Видът известен като наситени мазнини намерени в мастното червено месо и много преработени храни. Наситени мазнини се считат за "нездравословни", защото ако се консумират в големи количества повишашават холестерола в кръвта, и създават риск от сърдечни заболявания. От друга страна, ненаситените мазнини са открити в растителните масла както и при риба.Ta мазнини по наситени от два пъти на калориите на въглехидратите или на протеините. Ако консумирате прекалено много мазнини можете да наддавате на тегло.

Етикетите на храните често показват съдържанието на мазнините. Каква е разликата между тях?

И двата вида са ненаситени мазнини, затова се считат за "полезни" Храни богати на (мононенаситени мастни киселини) включват авокадо, зехтин, ядки и семена, помислете за защитата срещу сърдечно-съдови заболявания. Има две основни групи PUFA (полиненаситени мастни киселини) в диетата, наречени омега-6 и омега-3. Нужни са и двете, но е важно да се постигне правилният баланс . Опитайте се да увеличите количеството на омега-3 мазнини в диетата си и да консумирате по-малко омега-6. Един лесен начин за намаляване на омега-6 в диетата е да се използва масло по-често от това, което е царевично или слънчогледово масло. Мастни риби като сардина, скумрия и сьомга са отличен източник на омега-3.

Това ще бъде от полза на диета без мазнини?

Да, определено не. Всички мазнини и масла осигуряват енергия и са важни за усвояването на някои витамини в организма. Най-важното е да се ядат повече храни, богати на ненаситени мазнини (с изключение на транс-мазнини, както казахме).

Ще се отрази ли, ако се намали солта в диетата?

Консумирането на големи количества сол може да увеличи риска от заболявания като хипертония, сърдечни заболявания и инсулт. Възрастни и деца над 11 години трябва да консумират до 6 грама (около една чаена лъжичка) сол на ден.Преработени и пакетирани храни съдържат големи количества сол, така че консумирайте повече прясна храна или можете да изберете пакетирани храни с ниско съдържание на сол. Ниско съдържание означава 0,25 грама сол или по-малко 100 грама храна.

Колко течност трябва да консумираме всеки ден?

Повече от половината телесно тегло се състои от вода, така че пиите много течности. Около 6 до 8 чаши (1,5 литра) течности на ден е достатъчно за повечето хора, но това е различно в зависимост от конструкцията на тялото и как сте активни. Пийте чиста вода, ако можете, въпреки че водата с аромати, плодови сокове и умерени количества чай или кафе също са добър избор.Липсата на течности води до обезводняване.

Pin It

Здравни проблеми

Акне
Алергия
Алкохолизъм
Анална фисура
Анемия
Апендицит
Астма
Атеросклероза
Атрофия
Безплодие
Болест на Паркинсон
Бронхит
Бременност
Вагинално течение
Варицела
Високо кръвно
Висок холестерол
Витилиго
Въшки
Глаукома
Грип
Гъбички
Далекогледство
Депресия
Диабет
Детски хемангиоми
Дребна шарка
Ендометриоза
Еректилна дисфункция
Запек
Затлъстяване
Защита от насекоми
Зъбен камък
Избелване на зъби
Инсулт
Инфаркт
Инконтиненция на урина
Камъни в бъбреците
Кариес
Катаракта
Колики
Кога да потърсим лекар при грип?
Косопад
Контрацепция
Късогледство
Кървене на венците
Макулна дегенерация
Мигрена
Менопауза
Миома
Остеопороза
Псориазис
Проблеми с еякулацията
Проблеми с мъдреците
Панкреатит
Разширени вени
Рахит
Рак на гърдата
Рак на гърдата
Разстройство
Рак на простатата
Сърдечна недостатъчност
Себореен дерматит
СИНДРОМ НА СУХОТО ОКО
Синдром на сухото око
Синузит
Спортен травматизъм
Скарлатина
Сърдечни аритмии
Синдром на поликистозните яйчници
Сексуални проблеми
СПИН
Сърдечни клапни пороци
Устна хигиена
Хламидиална инфекция на гениталиите
Хемороиди
Хепатит
Херния
Хрема
Хронична обструктивна белодробна болест (ХОББ)
Целулит
Цистит
Човешки папилома вирус (HPV)
ЧОВЕШКИЯТ ПАПИЛОМА ВИРУС (HPV)
Язва

Безплатна доставка за поръчки на стойност над 49 лв.

Доставка за Пловдив за поръчки под 39 лв. - 2.99 лв. - до адрес.

Поръчка по телефона:

Поръчки по телефона може да правите само от Понеделник до Петък 9-18 часа.

Изберете продуктите които желаете да закупите и ни се обадете на телефони: 0885881076.

Наш служител ще запише поръчката Ви.

Последно разглеждани продукти

Следвайте ни във Facebook!

Интересни публикации

Абонирайте се за новини и промоции!
bg Bulgarian af Afrikaans sq Albanian ar Arabic hy Armenian az Azerbaijani eu Basque be Belarusian ca Catalan zh-CN Chinese (Simplified) zh-TW Chinese (Traditional) hr Croatian cs Czech da Danish nl Dutch en English et Estonian tl Filipino fi Finnish fr French gl Galician ka Georgian de German el Greek ht Haitian Creole iw Hebrew hi Hindi hu Hungarian is Icelandic id Indonesian ga Irish it Italian ja Japanese ko Korean lv Latvian lt Lithuanian mk Macedonian ms Malay mt Maltese no Norwegian fa Persian pl Polish pt Portuguese ro Romanian ru Russian sr Serbian sk Slovak sl Slovenian es Spanish sw Swahili sv Swedish th Thai tr Turkish uk Ukrainian ur Urdu vi Vietnamese cy Welsh yi Yiddish
Google translate  

Търсене по зона на тялото